mandag 22. januar 2007

Allmenn påbygg

I morgen skal jeg søke på allmenn påbygg på danielsen vgs.. 
Etter en lang tenkningstid så har jeg funnet ut at det er dette eg vil gjøre, og koffor ikke søke på danielsen der jeg kjenner mange. Det kommer nok til å bli en hard overgang fra å jobbe fra 8 til 4
og ikke tenke mer på jobb etter klokken 4, til å få mye lekser, prøver og eksamen ikke minst.
Spesielt matte, som eg ikke har hatt siden 1. klasse. 
Jeg satser på at dette er det rette valget for meg, og hvis ikke så får jeg håpe at ting vil endre seg før
jeg begynner der.

Fred ut! 

7 kommentarer:

VegardLofnes sa...

Kult! Intensiv gymnaset sant?

l-p sa...

Nei, det var visst på videregående.. Ihvertfall det eg har fått med meg utifra siden til danielsen

JanBanan sa...

heiane, 14 timer Norsk å ta opp igjen du!

l-p sa...

Niks, bare 10:p

Camilla sa...

hehe, digg når du kommer til skolen vår=) du kommer sikkert til å kose deg med alle jentene fra HS som tar påbygg..=P hihi..;)

l-p sa...

Vetsje ka eg skal gjøre eg.. Tror ikke det blir danielsen ihvertfall.. Koster jo penger og eg må jo betale det selv:( Har søkt på både jobb og skole no..

Anonym sa...

Høres bra ut med Danneren til neste år! Det ordner seg det der med lekser og sånn:)